Sunday, February 26, 2006

Παρών στην ίδια σου την κηδεία..!!

Κάποιοι λένε πως το πόσο πετυχημένος είναι κάποιος φαίνεται στην κηδεία του... Και ποιος δεν θα ήθελε να είναι παρών και να βλέπει.. ποιος ήρθε.. ποιος δεν ήρθε.. ποιος θα ήθελε να είναι εκεί και τελικά δεν ήρθε..

Θα ήταν ωραίο κάποιος να δει τι γίνετε μετά τον θάνατό του.. Ο μόνος τρόπος, όμως, για να το καταφέρεις αυτό (αν δεν είσαι χριστιανός..) είναι να το σκηνοθετήσεις... Δεν ξέρω αν το έκανε ο Brandon Lee (στα γυρίσματα του «The Crow») ή ο Elvis Priestley (οι φήμες λένε πως ζει κάπου στα Ιωάννινα) πάντως πιστεύω πως όλο και κάποιος διάσημος θα το έχει κάνει και ζει μια άλλη ζωή.. Δεν ξέρω ποιος και που, αλλά κάτι μου λέει πως το έχουν κάνει.. Δεν είναι και ότι πιο εύκολο βέβαια.. μιας και δεν θα μπορέσει κάποιος να το κάνει μόνος του (φαντάζομαι) και μάλλον δεν θα ήταν και η καλύτερη αντίδραση του κόσμου, αν ανακάλυπταν ότι τελικά αυτός ο κάποιος που νόμιζαν πως είχε πεθάνει, στην πραγματικότητα δεν έχει πεθάνει.. και ποιος θα τον πίστευε όμως.. δεν είναι και λίγες οι μαρτυρίες που έχουν δει τον πολύ διάσημο νεκρό (ή ζωντανό) Elvis..!!

PS. Μην ανησυχείτε δεν έχω σκοπό να σκηνοθετήσω τον θάνατό μου, μιας και δεν έχω γίνει ακόμα διάσημος και προς το παρόν δεν έχω γνωρίσει την Scarlett..!!

3 comments:

Unknown said...

πάντως, λένε ότι αν δεν πηγαίνεις στις κηδείες των φίλων σου, δεν θα έρθουν και αυτοί στην δική σου...

Unknown said...

Είναι κι αυτό.. οπότε αν το σκηνοθετήσεις μπορείς και να πας!! Αν έρθει στην δικιά σου βέβαια...

Anonymous said...

Keep your hands off Scarlett.

Try and die as your post says.