Sunday, May 21, 2006

Finland rulez...!!!

Του χρόνου πάμε Φινλανδία...!!!

7 comments:

Anonymous said...

παρε με μαζί σου plzzzzzz

snikolas said...

Count me in! :)

Unknown said...

θα έχει μεγαλώσει από τότε, ρε. Τσάμπα τα ξεσηκώνεις τα παιδιά!

Unknown said...

Τα παιδιά ας βρούνε άλλα δικά τους.. Και εγώ έχω μεγαλώσει από τότε.. Αλλά κάπως πρέπει να βρούμε κάποιο mail κάποιο τηλέφωνο.. κάτι τελος πάντων..!!

Stavros Amanatidis said...

count me in too.. για εμένα δεν θα είναι και τοοο ταξίδι.. δυο βήματα :)

Unknown said...

Σταυρούλη το επόμενο ταξιδάκι σου υπόσχομαι να είναι στο Denmark.. πρέπει να σε δούμε και σένα μια φορά στα ξένα.. με την Σουηδία έγινε μαλακία...!! Πεταγόμαστε και για λίγο στην Φινλανδία άμα είναι...!! Το βάζω στο πρόγραμμα...

Stavros Amanatidis said...

και εγώ κάτι τέτοιο σκεφτόμουν.. μια βολτούλα σκανδιναβία γενικότερα.. Πρώτα Finland και μετά σε εμένα ή το αντίθετο :)

έχω και κάτι conne με Σουηδία :)