Friday, October 17, 2008

Μετακομίζω...

Λέω να ξεκινήσω να μετακομίζω σιγά σιγά σε αυτό το Internet.

Μερικοί λόγοι για την συγκεκριμένη μετακόμιση:
  • Δεν χρειάζεται να αγχώνομαι εγώ τα τα backup.
  • Δεν χρειάζεται να ανησυχώ για το τι θα γίνει σε περίπτωση που σπάσει ο δίσκος ή αν χάσω το laptop ή αν με καταπιεί η μαύρη τρύπα κ.λ.π.
  • Δεν χρειάζεται να θυμάμαι κάθε φορά για το που βρίσκονται κάποια συγκεκριμένα αρχεία μου από το "βρώμικο" παρελθόν μου.
  • Δεν χρειάζεται να καταλαμβάνουν τον χώρο στον δίσκο μου (έχω laptop οπότε λίγο δύσκολα να αγοράσω κανα tera).
  • Έχω πάντα πρόσβαση στα αρχεία μου όπου και να βρίσκομαι σε αυτόν τον γαλαξία, χωρίς να χρειάζεται να έχω και τον υπολογιστή μου δίπλα μου.
  • Μπορώ ανά πάσα στιγμή να δω όλες σου τις φωτογραφίες μου, να ακούσω την μουσική μου και σε λίγο καιρό λογικά θα μπορώ να βλέπω και τις ταινίες μου on-line.
Θα ακολουθήσουν μερικά ποστ για το που και πως σκέφτομαι να μετακομίσω.

No comments: