Monday, April 03, 2006

Don’t try doing this at home!!

Και μπαίνω κατευθείαν στο θέμα..!!

Ποτέ μα ΠΟΤΕ.. μην δώσετε το τηλέφωνο σας αν στο ζητήσει κάποια μέσα από το αυτοκίνητο και ειδικά το βράδυ..!! Μπορεί να είναι γλυκούλα.. μπορεί η φωνή της από το τηλέφωνο να είναι καλή και εσύ να φαντάζεσαι ότι μιλάς με την Scarlett Johansson... αλλά δυστυχώς όλα αυτά τελικά ήταν ένα όνειρο.. και καθώς σε πλησιάζει και καταλαβαίνεις πως αυτή που έρχεται δεν είναι μια άγνωστη για να σε ρωτήσει τι ώρα είναι.. αλλά είναι αυτή που μιλούσες πριν λίγο στο τηλέφωνο και αντί για Scarlett βλέπεις κάτι που σε καμία περίπτωση δεν είχες την παραμικρή ιδέα ότι θα έβλεπες...("Alexander is not Gladiator!!": άσχετο).. Δεν θέλω να φανώ κακός.. απλά ας πούμε δεν ήταν για τα κυβικά μου... :)

Ευτυχώς πήγαμε σινεμά και είδαμε ωραία ταινία (Inside Man) που εμένα προσωπικά μου άρεσε.. και πιστεύω πως, λίγο πριν έρθει το Ice Age ΙΙ και λίγο πριν φύγει το Βασικό Ένστικτο ΙΙ, είναι από τις καλύτερες ταινίες που παίζονται αυτές τις μέρες στα σινεμά!!

P.S. Το Inside Man ίσως να μου άρεσε πολύ, διότι όλη η ταινία γυρίστικε στο κέντρο του Manhattan, εκεί που θα είμαστε και εμείς σε 14 μέρες!! Hell Yeaaaaah!!!

8 comments:

kerkireos said...

Under η Over 80 kila?

Unknown said...

Αν σκεφτείς πως εγώ είμαι 1.73 και περίπου 70 κιλά.. αυτή ήταν 1.80 και φαρδούτσικη..!!

Chris-Top said...

Δηλαδή φίλος είναι αυτό που εύστοχα χαρακτηρίζουμε "μπαμπάνι", αυτός ο χαρακτηρισμός όμως είναι αρκετά γενικός μιας και υπάρχουνε υποκατηγορίες σε αυτές που φέρνεις βόλτα σε αυτές που βλέπονται σε αυτές που έχουνε κινητικά προβλήματα λόγω μπαμπανισμού κτλ ... τι να σου πω good luck by the way και ίσως τώρα που φεύγεται για αμερική να ήτανε η καλύτερη ώρα για μια τέτοια γνωριμία. Άλλωστε εάν δεν είναι αντικοινωνικό μπαμπάνι έχει και φίλες ;)

Unknown said...

Ακριβώς αυτή η κατηγορία ειναι.. μπαμπάνι με τα όλα του.. Η φίλη της ήταν ωραία.. αλλά δεν νομίζω να υπάρχει συνέχεια στην όλη ιστορία! Τι να της πω: "Ξέρεις κάτι.. τελικά γουστάρω την συνοδηγό και όχι εσένα.. δεν είσαι ο τύπος μου.." ??!!?? lol..

Stavros Amanatidis said...

oxi re dude...
den einai anagkh na ths to peis etsi..
alla (an hmoun ekei(8essaloniki)) 8a mporouses na kanoniseis na vgoume mia mera mazi tetrada, na gnwrisoume thn filh ths kai meta thn sxolas eugenika.. na paroume auto pou 8eloume toulaxiston :)

Unknown said...

Και από το τηλέφωνο με ρωτούσε κι όλας.. και ποια σου άρεσε περισσότερο (οδηγός ή συνοδηγός...) και εγώ πήγα για τα σίγουρα.. (ο μαλκάκας) και το αρχικό σχέδιο ήταν να πηγαίναμε μαζί με έναν άλλον μια μέρα που ήταν σε κάτι μπουζούκια.. έπρεπε να πηγαίναμε, μπας και γνωρίζαμε την άλλη, αλλά τελικά είχαμε καταήξει στο Paladinum (ή πως σκατά λέγεται αυτό το μαγαζί.. εγώ δεν ξέρω πρώτη φορά πήγα εκεί..)

kerkireos said...

"Και από το τηλέφωνο με ρωτούσε κι όλας.. και ποια σου άρεσε περισσότερο (οδηγός ή συνοδηγός...) και εγώ πήγα για τα σίγουρα.."

OMG

Anonymous said...

Δεν παίζεις ποτέ το 2πλό over,
οταν η αποδοση είναι κάτω του 80 (χιχι).
PS.εξάλλου την κάνεις σε 8μ. ;{