Thursday, April 06, 2006

The Waterboys Live στην Θεσσαλονίκη!!!

The Waterboys Live στην Θεσσαλονίκη στις 10 Απριλίου στο Μύλο!!!

Την προηγούμενη φορά που είχαν έρθει δεν πήγα γιατί δεν έβρισκα παρέα!! Και εκτός του ότι δεν ήθελαν να έρθουν μαζί μου.. με κορόιδευαν κι από πάνω: "Σιγά να μην πάμε και στους Backstreet Boys", μου λέγανε. It's not the same thing...!!

Φέτος ελπίζω κάποιος Χριστιανός να με λυπηθεί και να έρθει μαζί μου.. Ε? ε? Ψήνεστε? Κατεβάστε (ήθελα να πω.. αγοράστε) κανα τραγουδάκι τους και ελάτε!! Δεν ξέρω πόσο έχει το εισιτήριο ακόμα, αλλά ελπίζω να μην ξεπερνάει τα 30 Ευρώ...

Από τα αγαπημένα μου τραγούδια τους: The Whole Of The Moon, Fisherman's Blues, This Is the Sea, Don't Bang the Drum

PS. Και για να μην ξεχνιόμαστε: 10 Days Left...

5 comments:

loukoumaki said...

εγω εγω!!! θέλωωωωω!Count me in!

Unknown said...

Ωραία..!! Φέτος τελικά θα πάω.. και δεν θα πάω μόνος μου..!! Άνη μου παίρνω 2 εισιτήρια..!! Κανείς άλλος?

Anonymous said...

Και τι να ακούσουμε?
"Girl you are fiiiiiiiine!!!"

psarog said...

kai egw thelw!Poso kai pote einai?

Unknown said...

Το πόσο δεν ξέρουμε ακόμα.. όσο για το πότε νομίζω πως το γράφει ξεκάθαρα...! :) Στις 10 Απριλίου στο Μύλο..!! Αν και με έβαλε σε σκέψεις ο κ. Guru και ίσως να μην πάω τελικά.. Όλα θα εξαρτηθούν από την τιμή του εισιτηρίου.. λέω να αρχίσω να κάνω καμιά οικονομία :) Ειδικά μετά το σημερινό βράδυ...!