Wednesday, October 04, 2006

Έγινε μαλακία...

Ξυπνάω σήμερα με όλη την καλή διάθεση για να κατεβάσω μια φίλη μου που δουλεύει στο κέντρο.. με την οποία το προηγούμενο βράδυ κοιμηθήκαμε μαζί... αυτή στον καναπέ και εγώ στο κρεβάτι της με την γκόμενα ενός φίλου.. Κατεβαίνουμε κάτω πάμε να βρούμε το αμάξι και βλέπω από μακριά ότι κάπου εκεί που το άφησα έχει κάτι πάγκους.. Ναι λοιπόν.. είμαι ένας από αυτούς (τους μαλάκες) που αφήνουν το αυτοκίνητό τους στους δρόμους που κάνουν λαϊκή... Ευτυχώς που έτυχα πάνω σε ένα καλό παιδί και δεν μου έσπασε όλα τα παράθυρα και δεν μου τρύπησε τα λάστιχα..

14 comments:

Stavros Amanatidis said...

nai re man.. den eisai o monos..
thn idia malakia exw kanei kai egw 2-3 fores.. niw8eis ligo malakas, alla ti na kaneis? den 3eroume kai oles tis geitonies pou exei laikh.. :(

Attalanti said...

Έχει συμβεί και στα καλύτερα σπίτια. Άγιο είχες, όμως... Άγιο!

Unknown said...

Ναι ρε Άγιο είχα.. να ναι καλά η Παναγίτσα μας και ο Χριστούλης μας και όλη η παρέα τους.. Thank God...

Stavros Amanatidis said...

a, kai emena me eixan parei thl kai mou eixan pei na paw na to parw.. toulaxiston 2 fores.. ara, prepei na thn exw kanei 3 toulaxiston.. giati 8umamai oti mia fora to prolava monos mou prin mou to dialusoun..

Anonymous said...

"αυτή στον καναπέ και εγώ στο κρεβάτι της με την γκόμενα ενός φίλου.."

- Μπερδεύτηκα.

Unknown said...

Γιατί μπερδεύτηκες... Είναι αυτό που λέω.. αυτή κοιμήθηκε στον καναπέ.. και εγώ κοιμήθηκα με την γκόμενα ενός φίλου...
ΚΟΙΜΗΘΗΚΑΜΕ μαζί (μην πάει πουθενά το μυαλό σας στην λέξη κοιμηθήκαμε.. αυτό που λέω είναι.. και όσο για την λέξη μαζί.. εννοώ στις 2:30 κοιμήθηκε και αυτή και εγώ και η άλλη.. δηλαδή κοιμηθήκαμε μαζί... σωστά?)

Anonymous said...

Μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο...

"μην πάει πουθενά το μυαλό σας στην λέξη κοιμηθήκαμε"

-- ίσως το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να κάνω το μυαλό μου να δουλέψει όπως όταν ήμουν 12 χρονών...

uncle said...

Εμένα μου τη δίνει να δώσω το κρεββάτι μου ακόμα και στον καλύτερο μου φίλο. θα μου πεις οτι δε θα χωρούσε η κοπέλα στον καναπέ, ας κοιμόταν στο μπάνιο ή στο WC τότε.

Unknown said...

Ναι ίσως τα έγραψα κάπως μπερδεμένα..
απλά εννοώ ότι κοιμηθήκαμε.. δεν πηδηχτήκαμε... :)

uncle said...

θα ήταν και ανήθικο και άνανδρο εκ μέρους σου, να πηδάς την φίλη του φίλου στο κρεββάτι της φίλης και αυτή να είναι δίπλα στον καναπέ!

guitarlikas said...

sorry dude..Ο uncle έχει δίκαιο...Έπρεπε να συγκρατηθείς :)

Unknown said...

Μα αυτό ακριβώς έκανα.. συγκρατήθηκα...!! Άλλωστε δεν μου το επιτρέπει και η θρησκεία μου να πηδάω γκόμενες φίλων...

Stavros Amanatidis said...

egw sthn arxh eixa katalavei ti ennoouse o lipis.. twra pou to analisate, mperdeuthka..
:(
telika thn gamhses thn filh ths gkomenas tou filou sou?
apla koimh8hkes me thn filh tou gkomenou ths filhs sou?
ti sto diaolo ekanes?

guitarlikas said...

den itan swsto auto pou ekanes kai to ksereis...prepei na sugkrateis tis orekseis sou...den einai katastasi auti!!