Wednesday, October 25, 2006

Music Republic 100.3: Everything is not ok!!!

Everything looks OK...??!!! lol...

Ο nikos komninos άφησε ένα σχόλιο στο προηγούμενο post μου το οποίο έχει πλάκα.. αξίζει να το διαβάσετε...

Mήπως o nikos komninos νόμιζε πως επειδή είμαι fan του σταθμού ήθελε να γράψω: Ο republic έφτιαξε το super duper site.. με απίστευτα γραφικά.. και κινούνται τα πάντα.. και είναι πολύ όμορφο.. και όλα αυτά είναι τόσο εντυπωσιακά.. και αυτό το καταπληκτικό πραγματικά ping pong που περίμενα εδώ και κάνα χρόνο.. επιτέλους το βλέπω μπροστά μου.. και επιτέλους μπορώ να το παίξω....!!

Sorry κι όλας.. αλλά δεν βιάστηκα εγώ να σχολιάσω αυτά που σχολίασα.. αλλά μάλλον εσείς βιαστήκατε να το βγάλετε on-line.. περίπου κανα χρόνο ακούμε για το site και site δεν βλέπαμε.. και τώρα που το είδαμε.. τι καταλάβαμε? Είναι εντυπωσιακό.. αλλά δεν είναι λειτουργικό.. ακόμα και το site του StarFM (που και αυτό το θεωρώ μεγάλη βλακεία... αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..) είναι πιο λειτουργικό.. γιατί μπορείς για παράδειγμα να πας κατευθείαν στην κατηγορία cinema χωρίς να χρειάζεται να πατήσεις continue.. μετά να κάνει click στο κινούμενο mouse (και όχι ακριβώς στο mouse αλλά στο αριστερό κουμπί του mouse)... μετά να πατήσεις 4-5 εικονίδια μέχρι να θυμηθείς πιο είναι πιο και μετά να διαβάσεις αυτό που θες να διαβάσεις.. και στην τελική να μην διαβάζεται.. :)

Είμαι fan του σταθμού αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ότι και να κάνει ο σταθμός πρέπει να το γουστάρουμε κι αυτό.. την μουσική του γουστάρουμε..!! Είμαι και fan του Michael Jackson αλλά δεν μπορώ να πω ότι μ' άρεσαν όλες οι πλαστικές που έχει κάνει.. η μουσική του μ' αρέσει..

5 comments:

webmaster said...

to idio post exei kanei copy paste o kirios nikos? to eida kai sto blog tou zafiri!

tespa, lipame to starvo kai ton lipi, pou ekatsan kai asxolithikan na grapsoun toso omorfa kai analitika ta provlimata enos site kapoiou stathmou pou den einai kan dikos tous, kai anti gia euxaristw, tous lene pws den einai gi auto to radiofwno.

Ttallou said...

Συγγνώμη, κύριε Κομνηνέ.
Δεν καταλάβαμε ορθά τη χρηστικότητα της σελίδας, είμαστε βλάκες κι όχι republicάνοι, εχθροί του σταθμού, δεν κάνουμε για αυτόν, από σήμερα στροφή στους 97,1...

uncle said...

τι είναι αυτός ο Κομνηνός!!! βάση των ποστς μπήκα στον κόπο και γω να τσεκάρω το site και δεν θα μπώ στον κόπο να το σχολιάσω γιατί δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω!
Οσο για το copy/paste ελλεινό.

PS. όταν έχω χρόνο ακούω rock ραδιόφωνα, που δεν έχει και τόσο σημασία η γκλαμουριά που πάει να λανσάρει κάποιος με ένα fancy site αλλά το τι παίζει!!!!

Anonymous said...

Για το site:
Όντως τραγικό. Καταρχήν απο linux που είμαι στο 95% του χρόνου μου στον υπολογιστή δε φαίνεται τίποτα από το flash. Κακώς δεν το πρόσεξαν.

Για τον Κομνηνό:
Oμοίως τραγικός! "kala tha kanete na asxoliste me ton starfm kai tous omoious tou,"
Δηλαδή νομίζει ότι ο republic διαφέρει από τους άλλους mainstream σταθμούς; Γιατί; επειδή παίζει και καλά "underground" μουσική; Μια χαρά mainstream σταθμός είναι με πολύ περισσότερες διαφημίσεις απο πολλούς άλλους σταθμούς. Ο republic πουλάει και μάλιστα πολύ. Και μη μου πείτε ότι έχει τόσες διαφημίσεις για να συντηρείται!!!

Αν εξαιρέσω τον πρώτο καιρό που άκουγα συχνά, τώρα μόνο το βράδυ μπορώ να ακούσω που δε μιλάει κανείς και κυρίως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. Και ναι κολλάω σε αυτό. Μου τη σπάνε οι mainstream διαφημίσεις με το ηλίθιο χιουμορ αλα Cutty Shark/dewars/fena fresh παπαδοπούλου!

PS: όχι δεν ακούω άλλους σταθμούς. μονο CD. απο τοτεπου εκλεισε η ουτοπία και η κιβωτός....

mpakis said...

komnine pare podi kai paradexou oti eisai katefthinomeno vlima.......ton katefthinomenwn provaton sou!!!!!!!!