Friday, February 23, 2007

Είμαι γάιδαρος

Μια μέρα εκεί που πάω να ξεπαρκάρω το αμάξι μου είχα βρει αυτό το αυτοκόλλητο που ισχυριζόταν πως ήμουν γάιδαρος... και όντως ο ισχυρισμός του ήταν σωστός.. ήμουνα πάνω στην διάβαση.. ασήμαντη μεν (στην Εθνικής Αμύνης [εδώ]).. αλλά ήταν διάβαση όπως και να το κάνεις... :) Δεν ξέρω πως και που και τι και γιατί αλλά ο Ζαφ τους ανακάλυψε.. είναι οι StreetPanthers: οι οργισμένοι πεζοί... καλά κάνουν γιατί καμιά φορά με πιάνει και μένα.. μια φορά εγώ έχω ξηλώσει έναν καθρέφτη γιατί πολύ απλά δεν χωρούσα να περάσω εκεί που το άφησε ο άλλος γάιδαρος και φυσικά δεν του άφησα το τηλέφωνο για να του το φτιάξω... αυτός το παράκανε...

6 comments:

guitarlikas said...

χαχαχα...Καλά σου κάνανε! ΓΑΙΔΑΡΕ! Το αυτοκόλλητο κράτα το και βάλτο στη μηχανή του Τελάκη :D

uncle said...

Μπράβο στους "Οργισμένους Πεζούς" της Πόλης μας, γιατί πράγματι μερικά πρέπει να ειπωθούν, και με βρίσκουν σύμφωνο 100%. Εκεί που παρκάρω (Περιοχή ΕΤ3) πέρα οτι οι χώροι είναι ελάχιστοι, προσέχω πάντα αποστάσεις κλπ. γιατί έχω ορκιστεί σε ότι έχω ιερό, πως όποιος μου ξανακάνει έστω και μια γρατσουνιά στο αυτοκίνητο θα πεθάνει!!

Η οργή μου δεν είναι άδικη, γιατί όταν δίνω 2000 και το αμαξάκι είναι τζιτζι, και έρχεται ο x παπάρας που δεν μπορεί να παρκάρει/ξεπαρκάρει και μου γαμάει τον φρεσκοβαμμένο προφυλακτήρα.....θα πεθάνει.

Post Scriptum:
Να υποθέσω lipis πως το δικό σου είναι το BMW, έτσι!!

Unknown said...

Δυστυχώς δεν το κράτησα το αυτοκόλλητο... αλλά με μπορούμε εύκολα να βρούμε... και θα το βάλουμε στην μηχανή του Τελάκη.. γέλιο θα έχει.. :)

Όσο για την υπόθεσή σου θείε jack.. έκανες λάθος.. κανένα από αυτά δεν είναι δικό μου.. απλά βρήκα μια φωτογραφία από το σημείο.. σιγά να μη έβγαζα και φωτογραφία την γαϊδουριά μου.. :)

dddd said...

Gamatoi oi typoi...krima pou efyga apo ti thess tha ginomouna sigoura melos...

rockordie said...

Είσαι.
Αλλά δυστυχώς το αυτοκόλλητο πήγε τελείως χαμένο διότι δεν πρόκειται να αλλάξεις μυαλό.

Αν θυμάμαι καλά παρκάρεις και σε λαϊκές και σε παρτέρια και όπου να 'ναι.

Anonymous said...

"Μια μέρα εκεί που πάω να ξεπαρκάρω το αμάξι μου είχα βρει ...."

Αχμμμ,προτείνω:

Μια μέρα που πήγα να ξεπαρκάρω το αμάξι μου βρήκα...
ή
Μια μέρα πηγαίνοντας να ξεπαρκάρω το αμάξι μου είχα βρει...
ή
Μαντέψτε τι βρήκα μια μέρα στο αμάξι μου όταν πήγα να ξεπαρκάρω...

Εσύ είσαι γάιδαρος κι εγώ προφανώς σκύλα (bitch) που ασχολήθηκε πάλι με την ουσία του post :)