Wednesday, February 28, 2007

I may be a victim of software counterfeiting....

17 comments:

Stavros Amanatidis said...

no way..

Anonymous said...

κύριε λιπιρίδη, δε θάθελα να σχολιάσω τον συγκεκριμένο προβληματισμό σας αλλά απλά έπρεπε να σας εκφράσω κάτι και μόνο έτσι νομίζω θα το βλέπατε...λοιπόν έψαχνα στο google κάτι για το Ποσείδι και ανάμεσα στα αποτελέσμα τα της αναζήτησης ήταν και μία παλαιότερη σελίδα του blog σας!'Πόπο πως συγκινίθηκα...είδα τις photo από το καλοκαίρι του 2005 (μπράβο σας που δεν έχετε κόμπλεξ να τις δημοσιεύσετε ως παρέα, νάστε λίγο προσεκτικοί όσον αφορά τους άλλους που είναι κρίμα εν αγνοία να τους δημοσιεύετε τις φωτογραφίες δε συμφωνείτε;)και συγκεκριμένα μιας μέρας που έμελλε να σημαδέψει όλη τη μετέπειτα ζωή μου (σε συναισθηματικό επίπεδο) σε αδιανόητο για τα τότε δεδομένα βαθμό...02/07/2005!Ήμουν και γω εκείνη τη καθοριστική μέρα στο καθοριστικό τελικά για πολλούς φοιτητές της πόλης μας Ποσείδι!Δυστυχώς είχα τόσο αλλού το μυαλό μου ως δευτεροετής φοιτήτρια τότε...(τρομάρα μου) που δε θυμάμαι καθόλου την παρέα σας αν και εγώ εκεί κοντά σύχναζα...για μια παρέα (τους καραγκιόζηδες ήταν και πολλοί) που θα'χατε δει σίγουρα...πάντως εγώ πολύ συγκινήθηκα που θυμήθηκα με αφορμή εσάς και την παρέα σας τα τότε και ποπο περνάει ο καιρός και δεν ξέρω περνάμε και μεις μαζί τόσα και παρόλο που και εγώ στη ζωή μου φυσικά προχώρησα πολύ και δεν μένω πια στα παλιά εκείνα πρόσωπα και καταστάσεις, ένιωσα χώρις αιτία και στόχο συγκεκριμένο να σας εκφράσω αυτό που χάρη σε σας αισθάνθηκα...την τόσο όμορφη συναισθηματική κατά βάση αναπόληση!ευχαριστώ λοιπόν γιαυτό και εύχομαι να πορεύεστε καλώς και σεις και όλοι που σας συντροφεύουν στη ζωή...και να τα βρίσκετε αυτά που σας ανήκουν και να τα ζήτε και να είστε ευτυχισμένος γιαυτά που ήταν για σας και γι'άλλα που δεν ήταν μα έστω τα ζήσατε!Keep ζειν...Σοφία.

Unknown said...

Σοφία είσαι σε καμία από τις φωτογραφίες...? Μήπως θες να βγάλω καμία..? Αν και τώρα που τις ξαναβλέπω μάλλον θα βγάλω τις δικές μου.. γιατί αυτό το μαλλί ήταν λίγο αποτυχία.. για άσπρο πήγαινε και βγήκε σκατά.. anyway.. δεν περίμενα ποτέ πως θα τις έβλεπε κάποιος άσχετος και θα συγκινούνταν κιόλας.. :)

Σε αυτό πάντως που έχουμε καταλήξει για το Ποσείδι είναι ότι τζάμπα πηγαίνουμε εκεί... γιατί πολύ απλά μετά δεν θυμόμαστε τίποτα απ' όσα γίνονται εκεί (τους λόγους για όσους έχουν πάει ξέρουνε).. ευτυχώς κάποιος θυμάται μια μέρα και τραβάει μερικές φωτογραφίες..

Anonymous said...

Ευτυχώς δεν είμαι!Θα μπορούσα όμως απ'αυτά που κατάλαβα και αγχώθηκα λίγο!Σκέφτηκα λες να'μαστε και μεις σε καμιά φωτογραφία και να μην το'χουμε πάρει χαμπάρι...Είναι περίεργο...όχι κακό...Τι να σου πω για τα μαλλιά σου,ήταν λίγο περίεργα κιαυτά, αλλά μάλλον πήγαιναν στο στυλ σου φαντάζομαι...Συγκινήθηκα γιατί θυμήθηκα το κλίμα τότε,αυτό το πήγαινε έλα και το έλα και συ στην παρέα μας και εδώ στην αγκαλιά μου θα κοιμηθείς μωρό μου μην αγχώνεσαι (κι άλλες τέτοιες μπούρδες τελικά που λέει κάποιος που απτη μια τις εννοεί δε λέω, τις αισθάνθηκε απροσδόκητα ο άνθρωπος τι να κάνει , αλλά που πήγε εκεί με τους φίλους του για να ξεχάσει όπως είπες και συ ότι κάνατε και κάπου μπερδεύεται και σε μπερδεύει και σένα ακόμα περισσότερο και σε κάνει προφανώς απτο δικό μου παράδειγμα έστω κι αν έχεις άλλα στη ζωή πια να θυμάσαι το Ποσείδι μετά από 2 χρόνια) , μια κατάσταση έτσι που μπορεί να μη με εκφράζει αλλά νιώθω τυχερή που την έζησα!Αχ!αντε να δούμε φέτος θα πάμε ή με τις καταλήψεις θα δίνουμε μαθήματα, ποιος ξέρει;;;Εσύ δεν έχεις τέτοιες υποχρέωσεις ε;Δεν μπόρεσα να πάω και περσι και μου 'χει μείνει το 2005 στο μυαλό (και την ψυχή ίσως).Να'σαι καλά λοιπόν...εγώ θα μπαίνω στο blog σου,πλάκα έχει, και συ πολύ αυθόρμητα θα 'λεγα και καλοπροαίρετα πάντα πλάκα έχεις! Και επίσης σιγά σιγά και όμορφα πάντα , να φροντίσετε να συμμαζευτείτε, όχι τίποτα άλλο μα για να θυμάστε... Γειά σου!Καλό σαββατόβραδο...

Anonymous said...

απτη βιασύνη μου έβαλα τόνο στο Γεια σου πριν...συγνώμη,Σοφία.

Unknown said...

Όλο και κάπου θα υπάρχει και η δικιά σου φωτογραφία από το Ποσείδι..

Εμείς λογικά θα πάμε και φέτος.. ίσως για τελευταία φορά... γιατί το μόνο καλό που έχει το Ποσείδι είναι ότι έχει άπειρους φοιτητές και βλέπεις συνέχεια γνωστές φάτσες και είναι σαν μια μεγάλη παρέα... δεν σε νοιάζει τίποτα όταν είσαι εκεί.. ούτε ρολόι.. ούτε κινητό.. ούτε ζεστό νερό.. ούτε καρέκλες.. (εκτός άμα είσαι παλιός) το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να προμηθευτείς πάγο και μερικά μπουκάλια για το βράδυ πριν πας στο κιόσκι..

Τα λέμε στο Ποσείδι Σοφία.. μέχρι το Ποσείδι.. υπομονή... :)

Anonymous said...

Στη ζωή μας κύριε Λιπιρίδη δίνουν αξία οι τελευταίες φορές , γιατί για να γινόμαστε άνθρωποι, πρέπει να ζούμε κάθετι μας σαν ναταν τελευταία φορά...οπότε εύχομαι να έχεις τελευταίες φορές πολλές μοναχά.
τα λέμε (οεο?) στο Ποσείδι με το καλό Σοφία.

Unknown said...

Και Σοφία κάτι πρέπει να γίνει με το κύριε Λιπιρίδη... μπορείς να με λες απλά Παναγιώτη.. or Lipis... ή κύριε Λυπηρίδη :) αλλά όχι Λιπιρίδη :D

Τα λέμε στο Ποσείδι απλά πριν πας για να μπορέσουμε να σε πετύχουμε και να ξέρουμε ποια Σοφία είσαι θα πρέπει να μου στείλεις κάποιο mail για να δούμε πως θα σε αναγνωρίσουμε...

Anonymous said...

Παναγιώτη υπάρχουν τόσα και πολύ σοβαρότερα προβλήματα στον κόσμο...το πως θα με αναγνωρίσεις δεν είναι τίποτα...αν δεν τα κορόιδευα αυτά θα σουλεγα χωρίς καμία περαιτέρω (μα πιο καμία δεν γίνεται)παρεξήγηση να πίναμε και καφέ...τα λέμε όμως στο Ποσείδι με το καλό, σε φιλώ και εγώ και πιο πριν αν μας ενώσει η μοίρα απτις φωτογραφίες σου φαντάζομαι θα σε καταλάβω ...η πόλη μας ,όσο κι αν είμαστε μεγάλοι εμείς Λυπιρίδη (ξέρω ότι θα συμφωνήσεις), είναι πολύ μικρή...

Anonymous said...

οχ μωρέ πάλι λάθος το γραψα σόρυ...Λυπηρίδη (είσαι και "τεμέτερον" πιθανώς όχι τίποτα άλλο).

Unknown said...

Ναι όντως υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα από το πως θα σε αναγνωρίσω.. και εμένα προσωπικά αυτή τη στιγμή το μόνο που με απασχολεί είναι η παγκόσμια ειρήνη και ο αφοπλισμός... οπότε μέχρι να πάω στο Ποσείδι δεν έχω χρόνο για τίποτα άλλο... παρά μόνο για το Μύθριο μιας και είμαι τεμέτερον :)

guitarlikas said...

Χρησιμοποιείς μη αυθεντικά Windows ε?

Anonymous said...

Θα περάσουν οι μέρες ναι ο χρόνος μου τάζει... Λυπιρίδη παιδί μου τι Μύθρια και Παρακάθια και Δυτικά Μέγαρα ... με τέτοιο καιρό και ήλιο που'χει τα μεσημέρια μου ρχεται να βάλω το μαγιό μου και να πάω τώρα στο Ποσείδι για μπάνιο...βαριέμαι και την εξεταστική του Ιουνίου που σε μας μπορεί να γίνει και Ιουλίου και τι να πεις και συ τι να πω και γω...άβυσσος!να είσαι πάντα καλά και ένα κόσμημα της lipis που μοιάζει ναναι αληθινό...φιλιά...Σοφία!!!

Unknown said...

Άμα γίνει η εξεταστική σας τον Ιούλιο.. λογικά θα μας χάσεις και δεν θα είσαι ούτε στο επόμενο δείγμα φωτογραφιών από το Ποσείδι γιατί εμείς θα πάμε στις αρχές Ιουλίου.. είναι πλέον στάνταρ.. κάτι σαν το ραβανί...

Anonymous said...

Με γκαντέμιασες Λυπιρίδη...σήμερα βγήκε απόφαση ότι οι παραδόσεις τελειώνουν 15 Ιουνίου και μετά εξεταστική...πάει το Ποσείδι τώρα και ποιες φωτογραφίες , απτις φωτογραφίες σου μάλλον θα το δω πάλι...δεν ήταν της μοίρας...κάθε εμπόδιο σε καλό όμως να τελειώνουμε!Πάντως φαντάζομαι δε θαμαστε η μόνη σχολή...καλά εσείς όλοι θα χετε τελείωσει με τα μαθήματα...γιατί κι αν έχετε πάρει πτυχία πως πάτε στο Ποσείδι...τέσπα ο καθείς με τα δικά του...και ο Θεός βοηθός!Όλα καλά!
Όσον αφορά τον republic έχω παρατηρήσει ότι γενικά επαναλαμβάνεται...στην αρχή όλοι ενθουσιαστήκαμε δε λέω αλλά μια επαναλαμβανόμενη κατάσταση ως σταθμό τον διακρίνει...
Ciao!

Anonymous said...

επίσης έχω να δηλώσω ότι εγώ δεν έγραψα το σχόλιο στο post το καινούργιο για τον republic να ξέρεις...πριν είδα έχεις mail...αν μουρθει ποτε θα σου στείλω εκεί ξανά για να μην παρεξηγούμεθα...Σοφία!!!

Unknown said...

Σοφία.... αν όλες οι σχολές θα δίνουν εξετάσεις τότε δεν νομίζω να ανοίξει το Ποσείδι.. οπότε μην αγχώνεσαι.. λογικά θα το προλάβεις... όσο για το Republic η μουσική του μου αρέσει.. ειδικά το βράδυ (μετά τις μια δυο τρεις....) αλλα το site του είναι σκατά... (για να μην πω ότι είναι για τον πούτσο.. και παρεξηγηθώ)

και το Λυπηρίδης γράφεται με Υ και Η όπως λέμε Λυπηρίδης... :) ελπίζω μετά από τόσα comments να το γράψεις σωστά την άλλη φορά... :)