Monday, February 05, 2007

U2 - Window in The Skies



Φαντάζομαι όλοι ξέρουν πως οι U2 είναι οι αγαπημένοι μου... και τώρα πρόσφατα βγάλανε αυτό το video clip που έχει καμιά 100αρια καλλιτέχνες που φαίνονται σαν να τραγουδάνε το Window in the Skies... :)
Περισσότερα για το κομμάτι θα βρείτε εδώ, όλα τα ονόματα των καλλιτεχνών υπάρχουν εδώ και αν θέλετε να διαβάσετε μια συνέντευξη του Gary Koepke (αυτός που έκανε το video clip) θα την βρείτε εδώ... αν δεν σας άρεσε αυτή η έκδοση μπορείτε να δείτε την άλλη εδώ... αν πάλι δεν σας αρέσουν οι U2 μπορείτε να πάτε εδώ...

6 comments:

islazy said...

Πάρα πολύ καλό!! (αν και μάλλον κουραστικό γι αυτούς που πήραν μέρος στην παραγωγή του)

rockordie said...

Μπορεί και να τους συμπαθούσα αν δεν ήταν τόσο καραγκιόζης ο Bono.

Unknown said...

3 μήνες τους πήρε για να το φτιάξουν... και ο "καραγκιόζης" πρέπει να πλήρωσε καλά για το συγκεκριμένο video clip.. :)

Anonymous said...

"Φαντάζομαι όλοι ξέρουν πως οι U2 είναι οι αγαπημένοι μου..."

Σωστά, γιατι τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των celebrities όλοι τις ξέρουν... Ψωνάρααααααααααα!! :)

Πολύ καλό το clip και να δεις που κάπου το πέτυχα κι εγώ τώρα πρόσφατα... αλλά που?

Unknown said...

Άντε καλά.. όχι όλοι... όλοι αυτοί που με ξέρουν... :) και όσο για το που το πέτυχες νομίζω πως κάτι ξέρω... ;)

dddd said...

Εμένα πάλι μου άρεσε πολύ το τελευταίο "εδώ"!